понеделник, 29 юни 2009 г.

Кампаняро: Не можех да откажа на Наполи



Президентът на Наполи Аурелио Де Лаурентис потвърди слуховете, че клубът си е осигурил услугите на бранителя на Сампдория Уго Кампаняро и трансферът трябва да стане официален по-късно днес. 29-годишният аржентински защитник привлече вниманието на клубове като Фиорентина и Ювентус, но в крайна сметка той реши да премине в Наполи за сумата от 5 милиона евро.

„Агентът ми ми каза, че Наполи са били клубът, който е показал, че ме желае най-много и именно те са излезли с най-добрата оферта. Спортният проект на тима ме грабна от първия миг и аз вече нямаше как да откажа на Наполи. Сега амбицията ми е да се докажа на терена и да уверя ръководството, че не е сбъркало с привличането ми”, каза Кампаняро пред „tuttonapoli.net”.

http://www.novsport.com/news43199_1.html

Няма коментари:

Собствено Търсене