събота, 24 август 2013 г.

Игуаин: Искам титлата



 http://focus-sport.net/img/articles/2013/08/m_1375436959.jpg
Гонсало Игуаин иска да бъде като своя сънародник Диего Марадона и да спечели титлата на Серия А с Наполи.


Нападателят премина при небесносините през лятото от Реал Мадрид и има големи амбиции. Аржентинецът даде огромно интервю пред "Гадзета дело спорт". Целта на Игауин е ясна.

"След толкова дълго време искам отново Наполи да спечели титлата. Ще се радвам, ако след Диего Марадона и аз успея да донеса такава радост на тифозите тук. И след това да празнуваме заедно скудетото", заяви Игуаин.

Диего Марадона си остава най-добрият реализатор в историята на Наполи и спечели 2 титли с тима през 80-те години.

"Трябва да вярваме в титлата, независимо, че Серия А е много трудна. Всички заедно мечтаем за скудетото, защото сме силен отбор и можем да се конкурираме с всеки. Ювентус е основният съперник, но и Милан е отличен отбор, а освен това там е и Балотели".

Игауин изкара 7 години в Реал Мадрид, но реши да напусне това лято. Нападателят има 137 гола в кариерата си за клубните отбори, в които е играл, плюс още 20 за Аржентина.

"Аз бях този, който реши да напусне Реал Мадрид. Защо? Бенитес ме убеди в проекта, който има тук в Наполи. С президента Де Лаурентис наистина изграждат нещо голямо. През юни има световно първенство и аз искам да играя редовно. Нещо, което в Реал не можех да получа. Моуриньо не ме пускаше много, но не му се сърдя. Той е един от най-големите в бизнеса".

Той се надява да накара тифозите бързо да забравят Единсон Кавани. Уругваецът бе топстрелеца на Наполи в последните години, като вкара 105 гола за отбора.

"Единсон? Той напусна и ще бъде помнен, заради многото голове, които вкара. Аз съм тук и искам да вляза в историята, така както го направи моя идол Марадона. Моята единствена цел е да печеля. Знам колко Диего обича неаполитанците и какво означава за този град. За мен е особено чувството да знам, че той е играл тук 7 години".


http://www.gol.bg/footballsviat/2013-08-23/iguain-iskam-titlata.155271

Няма коментари:

Собствено Търсене