неделя, 29 март 2009 г.

Лавеци обожава живота в Неапол

Лавеци обожава живота в Неапол



Аржентинският нападател на Наполи Езекиел Лавеци изигра първия си мач за „гаучосите” тази нощ. Това се случи при победата на Аржентина с 4:0 над Венецуела, като той влезе като резерва. Той смята, че основна роля за повиквателната, която е получил от Марадона е изиграло преминаването му в сегашния му клуб Наполи. Лавеци заяви, че обожава живота в Неапол, както и тифозите на отбора.

„Наистина обожавам живота в Неапол.Тифозите ме приеха много добре, като те имат сходни качества с аржентинските фенове. Винаги искат автографи от мен и аз често съм обграден от много хора, които ме обичат. Бе трудно за мен да обикалям из града, но вече свикнах. Когато искам уединение, излизам с колегите ми . Първият ми мач с националната фланелка бе страхотно изживяване за мен. Трябва да призная, че тя дойде основно поради факта, че преминах в толкова голям клуб като Наполи”, заяви Лавеци пред „La Razon”.


http://www.novsport.com/news26559_1.html


Няма коментари:

Собствено Търсене