неделя, 5 април 2009 г.

Самуеле Дала Бона е готов да се върне в Наполи


Халфът на Наполи Самуеле Дала Бона се съгласи да прекрати договора си с отбора през февруари, но досега 28-годишният играч не си е намерил нов отбор. Местна медия излезе с информацията, че новият наставник Роберто Донадони има добри впечатления от него и може да го привлече до края на сезона.

„Истина е, че имам споразумение с президента Аурели Де Лаурентис и спортно-техническия директор Пиерпаоло Марино. Стиснахме си ръцете и ако преценя може да се върна през юли. Обичам Неапол и знам, че много от феновете ме харесват. Не съжалявам за избора си. Не издържах повече, защото аз съм футболист и искам да играя. Не исках да пропилея нови шест месеца. Ръководството на Наполи ме разбра и ми казаха, че вратата за мен е отворена. Ако влизам в плановете на Донадони и клубът се придържа към споразумението, ще бъда доволен да се върна”, заяви Дала Бона пред „Гадзета дело

http://www.novsport.com/news27831_1.html

Няма коментари:

Собствено Търсене