събота, 23 ноември 2013 г.

Бенитес: Мачът с Парма в момента е по-важен от този с Борусия

      http://www.gol.bg/media/files/article/640x480/999/99902f6a1f82617aee35d6f16309249c.jpeg?10
     Треньорът на Наполи Рафаел Бенитес настоя, че отборът му все още не мисли за изключително важния сблъсък от Шампионската лига срещу Борусия Дортмунд, тъй като мачът с Парма през уикенда е по-важен към днешна дата. 
   Неаполитанци ще направят огромна крачка към директните елиминации, ако избегнат загуба срещу немците, но в противен случай ситуацията пред тима може да стане притеснителна.
   "Предстоящият мач винаги е най-важен", заяви Бенитес, цитиран от "Футбол Италия".  "В момента аз и моят екип мислим само за мача с Парма от Серия "А". Срещата с Борусия към момента не е в мислите ни".
    Въпреки, че "Дуковете" са средняк бившият наставник на Ливърпул показа голям респект към противника. "Качествата на Антонио Касано са добре известни на всички". "Той е опасен играч. Освен това Парма има и Джонатан Биабиани, който също е доста опасен футболист. Не трябва да забравяме и Амаури".
   "Противникът разполага с добри футболисти, които работят доста добре във фаза защита".  "Игуаин и Хамшик тренираха добре с отбора и Гонзало лично на мен не ми изглеждаше уморен".  "Всичките ми футболисти са фокусирани и готови за мача с Парма. Наистина ми хареса това, което видях в тренировките", завърши Бенитес.

Няма коментари:

Собствено Търсене