вторник, 21 септември 2010 г.

Едисон Кавани: Господ ме изпрати в Наполи

Едисон Кавани: Господ ме изпрати в Наполи

http://www.livesoccertv.com/images/articles/cavani%201.jpg

Уругвайският нападател Едисон Кавани обяви, че Господ му е помогнал да си извоюва трансфер в Наполи това лято. 23-годишният играч се присъедини към новия си тим, след като изигра силни мачове на Световното първенство в ЮАР.

След пет гола в шест мача, Кавани коментира пред медиите: „След Мондиала, името ми бе свързвано с много големи отбори. Аз обаче запазих спокойствие и продължих да се моля. И днес бих искал да благодаря на Господ, че ми показа пътя към Наполи. Това е предизвикателството, с което трябва да се справя сега.”

„Тук всичко е страст, хората са емоционални и любвеобилни. Да чуя името си, изпято от хиляди фенове, е най-силната емоция, която някога съм изпитвал през живота си,” обясни още Кавани.

„Живея на десетина минути от центъра на града, в тих район. Доста потърсихме, докато намерим подходяща къща, но сега в крайна сметка съм доволен,” призна още Едисон. „Виждам брега и Капри от двора си, уникална гледка.”

http://www.gong.bg/view_article.php?article_id=158567

Няма коментари:

Собствено Търсене