понеделник, 23 май 2011 г.

Наполи


Кавани подписа постоянен договор с Наполи

http://img9.st.livemedia.bg/2011/04/03/29754/320x250.jpg

Стрелецът на Наполи Единсон Кавани подписа нов 5-годишен договор, който ще го остави в клуба до 2016 година.

Досега той играеше под наем за една година от Палермо, но невероятни 26 гола на уругваеца през сезона убедиха шефовете на неаполитанци да направят договора му постоянен.

Президентът Аурелио Де Лорентис потвърди новината в ефира на ирталианска радиостанция: „Днес се срещнахме с Единсон и подписахме нов договор.  След това той замина за Уругвай”.

Кавани е наказан за последния мач на Наполи за сезона в Серия „А”. Тимът се изправя като гост срещу Ювентус. 


Хамшик: Интересът на Милан е страхотен 



Мегазвездата на италианския Наполи – Марек Хамшик, призна, че е изключително поласкан от интереса, който проявява новият шампион Милан към него. Както е известно, „росонерите” вече работят по лятната селекция, като вицепрезидентът Адриано Галиани обяви, че тимът ще атакува Шампионската лига през следващата година.

Според информациите в Италия Наполи ще иска за капитана си около 30 милиона евро, което може да се окаже пречка пред „росонерите” за привличането му.

„Просто чудесно е, че Милан има интерес към мен, поласкан съм, но конкретна оферта все още не е идвала. Аз обаче съм свикнал вестниците да ме свързват с различни тимове. Така или иначе обаче, първо трябва да постъпи оферта за мен, след което да обсъдя нещата с Наполи. Ако сделката е изгодна и за мен, и за отбора, то аз определено бих желал да играя за отбор, който всяка година се бори за титлата и участва в Шампионската лига”, каза Хамшик

Намалиха наказанието на Кавани

http://image.livemedia.bg/2011/04/03/29745/system_original.jpg


Наказанието от три срещи, което тегнеше над звездата на Наполи Кавани, бе намалено на две от Федералния съд на Апенините. Уругвайският голаджия получи червен картон при гостуването на "адзурите" от Неапол на Лече (1:2), след което му бе наложено наказание за три мача. В крайна сметка обжалването приключи с малка утеха за Кавани, но все пак нападателят ще пропусне последния двубой на своя отбор срещу Ювентус във финалния кръг на сезона в Серия "А". По този начин южноамериканецът остава без шанс да се бори за голмайсторския приз в калчото, като Антонио Ди Натале става недостижим за него в гонитбата. Кавани обаче ще се завърне в игра още за първия мач от новата кампания.

Няма коментари:

Собствено Търсене