четвъртък, 20 януари 2011 г.

Коментари: Йебда, Лукарели

Йебда: Посвещавам гола си на Грава, Мадзари ми помогна да повярвам

http://www.sscnapoli.it/UserFiles/Image/squadra/yebda_scheda.jpg
Халфът на Наполи Хасан Йебда отпразнува първия си гол с екипа на "небесносините", като изрази съпричастността си с контузения си съотборник Джанлука Грава. "Щастлив съм, че успях да отбележа своя първи гол и бих искал да го посветя на моя приятел Джанлука, надявайки се, че той ще се завърне скоро сред нас, защото всички ние го подкрепяме", бяха първите думи на алжиреца, след като неговият тим елиминира във вторник Болоня в турнира за Купата на Италия.
"Доволен съм от представянето си и от формата, в която се намирам. Искам да благодаря на треньора Валтер Мадзари за доверието, което има в мен и шансовете, които ми дава. Благодарение на неговата помощ аз успях да отбележа такъв прогрес. Оттук нататък бих искал да продължавам да играя по този начин и приносът ми за развитието на отбора да расте", каза още Йебда.

Лукарели: Чувствам се жив и искам да бъда важен за Наполи
http://www.sscnapoli.it/UserFiles/Image/squadra/lucarelli_scheda.jpgЕмоционален след победата срещу Болоня в турнира за Купата на Италия, 35-годишният нападател на Наполи Кристиано Лукарели призна, че все още изпитва голямо желание за игра. "Щастлив съм. Чувствам се отново жив и искам да бъда важна част от отбора на Наполи. Много съм доволен, че успях да се възстановя от контузията, имайки предвид възрастта ми. Смятам, че именно това показва, че психически продължавам да вярвам и, че все още имам голямо желание за игра. Надявам се да мога да бъда полезен в този важен за Наполи сезон", каза ветеранът.

"Този град е гладен за футболни успехи и това ме мотивира още повече. Бих искал да оправдая доверието, което ми гласуват всички и да продължаваме да печелим", добави Лукарели.

http://www.sportal.bg/

Няма коментари:

Собствено Търсене